reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Miroslava Roncová

Miroslava Roncová

Bloger 
  • Počet článkov:  20
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Pochádzam z Dubnice nad Váhom, kde aj žijem. Zaujíma ma umenie, hlavne literatúra. Rada čítam, ale ešte radšej sa venujem vlastnej tvorbe - píšem poviedky, blog ale aj básne. Okrem toho sa venujem histórii, hudbe a čítam literatúru pre rozvoj osobnosti. Zaujímajú ma problémy druhých ľudí a vždy rada pomôžem, ak je to v mojich silách. Ak som vás zaujala, nebojte sa a kľudne mi napíšte. Rada odpíšem a zoznámim sa s niekým novým a milým:-) Zoznam autorových rubrík:  1SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Literárny večer na Grotte v Dubnici nad váhom (10. 8. 2014)

Miroslava Roncová

Literárny večer na Grotte v Dubnici nad váhom (10. 8. 2014)

Minulú nedeľu sa konal už v poradí 4. ročník literárnej akcie s názvom Literárny večer na Grotte, ktorý sa už tradične uskutočnil v mestskom parku v Dubnici nad Váhom. Program, ktorého ústrednou témou boli predčasne zosnulí velikáni literárneho sveta, zostavil a uvádzal môj kolega z dubnického literárneho klubu Galaxia, Samuel Valuch. Na akcii zazneli diela Federica Garcia Lorcu, Jiřího Wolkera, Franza Kafku, Alana Edgara Poa a Slováka, Jozefa Urbana. Mojou úlohou bolo zarecitovať tieto krásne diela pútavo a s citom a sprostredkovať ich tak súčasnému divákovi.

  • 17. aug 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 331x
  • 0
"trapas šou"

Miroslava Roncová

"trapas šou"

Keď začala "Adela šou", tvorcovia hlásali, že to má byť "slovenský Ján Kraus v sukni". Úroveň mala "zabezpečiť" Adelina "intelektuálna povesť". Nestalo sa! Po vzhliadnutí pár častí mám skôr pocit, že je to len navoňaná, pretekajúca žumpa, do ktorej si pozvala ako glosátorov hlavne svojich kamarátov. Veď smrad cez obrazovku nie je cítiť...

  • 21. nov 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 543x
  • 1
slovenské národné oslotenie

Miroslava Roncová

slovenské národné oslotenie

Po prijatí vlasteneckého zákona sa na Slovensku rozliala nesúhlasná vlna cunami. Deti sa vyhrážajú protestami, novinári chŕlia toľko síry, že to hádam aj zvýši emisie, Janko a Rafael majú pocit "dobre odvedenej práce" a nad Tatrou sa aj tak neblýska. Tak načo to všetko?

  • 15. mar 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 421x
  • 24
reklama
SkryťZatvoriť reklamu