reklama

Adamova voľba

Priznám sa, že som doteraz nepatrila k fanúšikom reality show Farma. Minulú sériu som nepozerala vôbec, no o dianí som mala prehľad vďaka okoliu, ktoré ma o všetkom nezištne informovalo. Túto sériu som tiež nemala v pláne pozerať, no ochotné okolie ma opäť nenechalo na holičkách. Pokušeniu "kuknúť" sa som odolala najprv vtedy, keď som sa dopočula o "exotovi" Romanovi,potom o excentrickej Jane Frčkovej a nezlomila ma ani aférka Nikoly s Adamom. No každý má slabé miesto. Keď som sa dopočula o "rebelantoch" Eve a Rolandovi, už som nedokázala udržať zvedavosť a lačne som si o 20. hodine naladila Markízu. A to, čo som videla, mi vyrazilo dych. Moja predstava o pohodových ľuďoch, ktorí síce prišli zabojovať o peniaze, no hlavne zažiť niečo nové a zabaviť sa, sa v okamihu rozplynula.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Súťažiaci sa moc v láske nemajú, splietajú intrigy a vzájomná rivalita dosiahla bod varu. Atmosféra pripomína parný hrniec pred výbuchom, no zdá sa, že televízii to nestačilo. Rozhodla sa, že ju ešte zhustí ponukou zaujímavej sumy peňazí. Nič netušiaci Adam, s vedomím prejavenej dôvery, sa ocitol zoči - voči 5000 eurám a Kvete Horváthovej. Ponuka vymeniť istých 5000 za neistých 50 000 bola lákavá. Adam však hrdo predniesol pár fráz o tom, že nesklame dôveru spoluhráčov a s peniazmi sa rozdelí. Dojímavá hra na charakter skoro potrebovala kapesníčky. Nevidím jediný dôvod, pre ktorý by odchod bol necharakterný - tak či onak by z toho ostatní vyťažili. Jeho odchodom by sa predsa každému zvýšila šanca na výhru. Svoje divadielko určite zahral iba preto, lebo sa mu 5000 málilo. Spokojný s tým, ako sa zachoval, zrejme začal sám seba vidieť ako komixového hrdinu, či bohatiera z ruských "bylín". A zdá sa, že mu samoľúba ješitnosť úplne zakalila zdravý úsudok. Jeho dôležitosť ešte vzrástla, keď dostal šancu rozdeliť peniaze podľa vlastného uváženia. Všetci súťažiaci, zvedaví na jeho rozhodnutie, sa šťastne smiali do kamery a prisahali, že sú presvedčení, že Adam rozdá peniaze rovným dielom. Priznám sa, že iná možnosť ma ani nenapadla. Ak by to tak neurobil, ešte viac by vyhrotil vzájomnú rivalitu. Možno aj preto musel nad svojím rozhodnutím uvažovať dlho, no možno uvažoval až príliš. Nedokázal ale odolať pokušeniu uchmatnúť si z peňazí čo najviac. Zároveň si však aj naďalej chcel udržať imidž dobrého chlapca. Keď mal pocit, že dilemu vyriešil, predstúpil pred ostatných. Tváril sa pritom ako Ježiš, ktorý ide urobiť zázrak. Zahral sa na sudcu a každému prisúdil toľko peňazí, koľko si podľa neho zaslúži. To mu umožnilo, aby si pridelil o 100 eur viac, než keby sa suma rozpočítala na každého rovnako. Podľa mňa jeho rozhodnutie správne nebolo. Adam predsa nemohol byť všade, aby každého videl ako robí. Okrem toho muži predsa automaticky robia ťažšie práce ako ženy. A šancu prejaviť sa ako "farmár týždňa" tiež nedostal každý. Najviac uškodil Rolandovi. Ten tam až na pár dní riadne drel, no aj tak dostal menej ako "vetchý" Roman, ktorý toľko práce určite nevykonal. Monike vraj dal málo preto, lebo je bohatá, no zároveň dal najviac Tomášovi, ktorý ako futbalista biedu určite netrie. A nepopierateľný je aj fakt, že svojím "kamarátom" dal viac, ako ostatným. Zdá sa, akoby si ich tým chcel Adam "kúpiť". To mu na určitú dobu možno vyjde, no svojím "spravodlivým" rozhodnutím si ostatných proti sebe poštval. A na farme si nikto nemôže byť ničím istý. Uvidíme či mu jeho stratégia pomôže. No jedno je isté už teraz. O kosť, ktorú im Markíza podhodila, sa pobili lepšie ako vyhladovaní pouliční psy.

Miroslava Roncová

Miroslava Roncová

Bloger 
  • Počet článkov:  20
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Pochádzam z Dubnice nad Váhom, kde aj žijem. Zaujíma ma umenie, hlavne literatúra. Rada čítam, ale ešte radšej sa venujem vlastnej tvorbe - píšem poviedky, blog ale aj básne. Okrem toho sa venujem histórii, hudbe a čítam literatúru pre rozvoj osobnosti. Zaujímajú ma problémy druhých ľudí a vždy rada pomôžem, ak je to v mojich silách. Ak som vás zaujala, nebojte sa a kľudne mi napíšte. Rada odpíšem a zoznámim sa s niekým novým a milým:-) Zoznam autorových rubrík:  1SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu